Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (3)
23. czerwca 2003 11:00:00
linkologia.pl spis.pl

Nom i w koncu sie cos tu pojawi. Czemu w koncu? Bo jak bylo dobrze, nie bylo problemow, nie bylo sensu zawracac sobie czasu pisaniem. No coz pierwsza rzecz to napewno moja ukochana mamusia, ktora robi wszystko zeby mi zepsuc humor i zycie. Od paru dni nie bylo godzinki zeby sie do czegos nie przyjebala. Mam juz serdecznie dosc, nie mam juz sily bo nie chce sie klocic a tak wychodzi ze musze... I to oczywiscie troszke odbija sie na moim stosunku do innych rzeczy, osób. Tragiczne jest to ze dla niej najwazniejsze zawsze byly i sa pieniadze. Staram sie jakos powstrzymywac bo najchetniej to bym sie z wszystkimi poklocil...

A teraz troche inna rzecz, ktora oczywiscie teraz dala mi sie we znaki. "Roznica", ktorej dotad nie zauwazalem. Jest, jednak jest. Co zrobic zeby moje zycie wygladalo inaczej niz moich rodzicow. Wygladalo normalnie, duzo lepiej i bez takich problemow. Juz teraz zaczynam sie zastanawiaci raz dobrze o tym mysle, innym razem inaczej. Bratu i siostrze sie udalo, to czemu mi ma sie nie udac. Przede mna Stany, jednak najwazniejsza bedzie jutrzejsza rozmowa z pania doktor Iwin :) A moze uda sie przelozyc ta poprawke, Wtedy byloby cudnie 2,5 miecha w Stanach (oprocz 2). Mysle ze to by starczylo, zeby oddac kase rodzicom i w cholere sie stad wyprowadzic...

bartezzz : :

Bez tytułu Komentarze (1)
14. kwietnia 2003 18:21:00
linkologia.pl spis.pl

Uch Wielkie BOOM. Ale mi ktos nabroil. Blah ;/ Co za poczatek tygodnia. Troszke trzeba bedzie pokombinowac. Ech ;/ Kurwa mac ...

bartezzz : :

Bez tytułu Komentarze (2)
12. stycznia 2003 11:21:00
linkologia.pl spis.pl

:))))))))))))))))))))))))))))*************** to byl naprawde "slodki wieczor" no i nad ranem zostalem wujkiem. Suuupeerrr oby wiecej takich dni jak ostatnio.. :D

bartezzz : :

Bez tytułu Komentarze (2)
07. stycznia 2003 19:24:00
linkologia.pl spis.pl

Huh wczorajsza noc byla "przednia" i :( i :). No ale, nie ma tego zlego ... Ale jestem zmeczony, ale przynajmniej juz siec mam nadzieje nie bedzie sie jebac. A tu zaraz Ulus przychodzi na filmik ? Huh Huh ladne rzeczy... Jutroooo wolneeee i spac bedzie mozna caly dzionek, Normalnie KUL :)*

bartezzz : :

Bez tytułu Komentarze (3)
01. stycznia 2003 22:46:00
linkologia.pl spis.pl

Czy to tak duzo znaczy ? Miec kogos i moc go kochac ? Dla mnie chyba tak ...

bartezzz : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

ka-ska | akashaa | martynka28 | wiersze-wariatki | wiktim | Mailing